Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
My high school in 2013
23 avril 2013

livestrong nike free run

Den frie løb er markedsført som et ligthweight træning sko med ekstra stabilitet. frit løb stanfree køre for "Duo Sole", en kombination af to forskellige ydersål materiale, der giver både greb og en fornemmelse for vejen. Den gratis run-serien (både træner og Racer) er meget populær og nike prøvede og vedligeholde de aspekter, der gjorde denne sko en succes, tilføjer nogle detaljer, såsom Heel klamrede System, indførelse af guidelinje og nogle weigth-barbering løsninger . Jeg ved, jeg vil sige det mere end én gang, men nike free running sko det første indtryk for mig måtte komme fra den store racing rød farve. Shallow? Ja og nej: Jeg er tilhænger af, at det æstetiske aspekt af en løbesko er også vigtig, og frit løb i denne farve virkelig stanfree løbe ud fra mængden.

Det andet aspekt, der imponerede mig engang taget skoen ud af kassen var vægten: Jeg bruger en masse forskellige stablity sko og fri løb følte helt lys for en sko, som jeg planlægger at bruge i 10 og 15 mile træning runs.The mifree runole af den gratis kørsel er lavet af Nike 'Solyte skum i to forskellige tætheder: hårdere i hælen og blødere på forfoden. Dette er den første ting jeg bemærkede under min første testkørsel: forfoden nike free 7.0 damen er forbavsende fleksible - men mere om dette senere.

De største bidragydere i stabilitets-og pronationskontrol aspekter af den eneste enhed er den mediale post - indsættelse af et hårdere stykke skum i mediale (intern) side af mifree runole der løber fra lige under hælen indtil bolden nike free run 2 dame tilbud af mund - og brugen af Space Trusstic System - et stykke af termoplast, der er placeret lige under buen og styrer vridning eneste enhed.

 

Publicité
Publicité
Commentaires
My high school in 2013
Publicité
Archives
Publicité