Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
My high school in 2013
25 mars 2013

hummel sneakers børnmen

Ved afslutningen af den WOD jeg vendte hjem og aktiverede U-Form teknologi. Skoen passer bedre efter aktivering, og selv om jeg forventer det at være en større forandring, bortset fra den varme følelse hårtørrer gav skoene. Dette er mere en positiv end en negativ, som havende en minimalistisk sko, der passer til formen på din mund er noget af et oxymoron.

Hvis du vil have noget til at køre dette er ikke den rigtige sko. Der er meget bedre løbesko på markedet. Det er ikke til at sige, at du kan køre i dem, og du kan, komfortabelt. Men der er suppleanter, der vil klare sig bedre.

Bredden af skoen, men en positiv, er også negativ for dem, der ikke har brede fødder. My "almindelige" sokker er nu blevet erstattet af en tykkere version, og jeg har en bred fod. Selv med U-Form teknologi ændrer pasform af skoen, føler free running jeg meget mere sikker i skoen med en tykkere par sokker på.

Et andet område, som er lidt irriterende, er tungen af skoen. Det har en tendens til at glide sideværts snarere end opholder sig på linie mellem blonde huller. Jeg udspurgte to andre mennesker, der har skoen og en havde ingen nike free 5.0 v4 dame spørgsmål med tungen, og den anden fandt tungen smuttede medialt! Reebok bør overveje at sikre tungen i senere versioner af skoen for at undgå migration.

Offer for indkaldelsen af den gule sko som mange gjorde, jeg befinder mig at nå frem til min røde par oftere. Dette skyldes, at holde den gule ren nike free run børn blå er tæt på umuligt! Se YouTube-videoer fra Kalipa og Froning iført den gule Nano s viser det samme problem. De gule sko viser tilsmudsning. Jeg tror det er forventet, hvis du har dem hver dag og trække dem over gulve er dækket med sort gummi. Mine røde ser stadig ny bortset fra et par skrammer her og der.

Publicité
Publicité
Commentaires
My high school in 2013
Publicité
Archives
Publicité