Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
My high school in 2013
27 mars 2013

nike free 7.0 damen schwarz

Den frit afløbne 2 har en let konkav sål profil og er dækket af en kontinuert matrix af rektangulært formede flige. Denne konkave profil er en af grundene til, at skoen føles så godt. Over forskellige overflader det rummer meget godt til min naturlige skridtlængde og terrænet, uden stress punkter forekommer på grund af stive slidbaner genererer koncentration point i bunden af mine fødder. Som du lægge pres på jorden den free running konkave form af sålen vil bøje og sprede (eller tromle) ud som din fod virkninger på sporet og skaber et større areal end en flad sål.

 Dette resulterer i god kontakt med jorden. Generelt dette virker meget godt på stier giver mig en glidende fornemmelse som jeg løber gennem skove, men der er begrænsninger på dette design, når forholdene bliver mudret og wet.Although den frie løb 2 er den bedste trail sko, jeg nogensinde har kørt på, det er ikke perfekt. Den eneste af den frie løb 2 er væsentlige fladt på bunden (eller lidt konkav), der virker meget godt ved nike free run børn velcro imødekommende over for ændringer i trail topografi og der er nogle nice riller, som bidrage til at opretholde kontakt og friktion over store klipper.

Det Toe Flex design giver mulighed for meget flot agility på sporet, og jeg føler mig meget sikker bevæger sig hurtigt. Men der er ingen dybe nike free 5.0 damer slidbaner til at bide ind i sporet. Dette gør det meget vanskeligt at stige op mudrede skråninger, og gør det nemt at glide på våde blade eller på døde våde træstammer på hvis du ikke er opmærksom.

Jeg vil gerne se nogle dybere slidbaner tilføjes det eneste og opretholde den awesome pasform og biomekanik ydeevne sko design og samtidig forbedre våd trail ydeevne. Nike Cascadia 8 har en afstamning trail mønsterdesign uden at være overdrevent aggressiv, og jeg er sikker på en variant af dette design kunne tilføjes til den næste Free Run sko.

Publicité
Publicité
Commentaires
My high school in 2013
Publicité
Archives
Publicité