Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
My high school in 2013
28 mars 2013

køb nike free run 2013

Mængden af mellemsål skum i Nike Free Run er minimal (kan sammenlignes med nike Pure Connect), men det giver nok pude til træning. Det føles faste nedenunder, som man kunne forvente. Men det mest unikke feature free running er Fulcrum. Da jeg først begyndte at løbe i Nike Free Run, kunne jeg mærke Fulcrum indsats. Ligesom en se-sav, skubbede det min fod frem ved første kontakt. Det føler ikke akavet overhovedet, men meget glat. Efter et løb, men jeg stoppede bemærke Fulcrum fuldstændigt. nike free run børn Jeg tror for nogen overgang til minimalistiske sko eller arbejder på en midfoot strejke, kan Fulcrum være en meget tiltalende træk.

Det har en handling ligner i teorien til GOrun, men efter min mening er Nikes Fulcrum mere subtil i kraft. Af samme grund, kan løbere, der allerede strejke på mellemfoden ikke forhindres i at bære Nike Free Run.

Her er vores udvalg af rindende relaterede links for denne uge: New Balance 3D udskriver brugerdefinerede gear, Newton Running nike free 7.0 mænd navne ny præsident, nogle tips om hvordan man laver løbesko holder længere og nike sticks til Reebok.At første øjekast 4:01.44 indendørs mile at Jack Bolas løb i New York virker ikke som så stor en aftale.

Men den virkelige historie ikke var hans fjerde sted finish, i stedet var det faktisk fire-tiden All-American var den første professionelle atlet at køre et løb i 3-D trykte udstyr.

Publicité
Publicité
Commentaires
My high school in 2013
Publicité
Archives
Publicité