Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
My high school in 2013
29 mars 2013

nike free running shoes review

Hi, jeg bare spekulerer på, hvorfor jeg oplever smerter i min Kayano 18 og ikke med min Gel 3020? Jeg gik til at bede et par kører ekspert butikker, de alle nævnt, at Kayano 18 er egnet til mig, men jeg er ikke meget overbevist, da jeg haft den smerte, men smerten kun overfladen denne to måneder. Jeg tænkte skal jeg ændre sko eller konsultere en læge i stedet?

Shin Yi, kan jeg ikke sige med sikkerhed, hvorfor du har smerter i Kayano, men jeg tror, at 3020 er et langt bedre sko. Jeg testede 3030 sidste år, og det klarede sig bedre end Kayano i hver kategori i min udtalelse. Og det er billigere! Jeg har kørt på løbebånd med Nike Zoom Vomeros i lang tid (jeg plejede at bære Gel Nombus).

Jeg har lidt med ankel smerter (jeg troede det var en forstuvning) for over en måned indtil for nylig en ortopæd fortalte mig, jeg har meget flade fødder. Efter gør rigelige mængder af forskning og læse anmeldelser på runnig guru, amazon billige nike free run dk, Road Runner osv Jeg købte gel kayanos (da jeg læste her jeg dont neccessary behov 'motion kontrol' sko) og nike triax.

Jeg gav dem et skud med min Abeo orthotics (5 miles søndag, og 20 minutter i går), og nu er min fod i helt opsvulmet! Sammenlignet med triax disse har ingen svangstøtte (mine buer føle, at de vil falde) og sammenlignet med vomeros de ikke så polstrede. Jeg har ikke prøve at køre i triax endnu - jeg ønsker at returnere dem b / ci troede jeg kan bruge spenco rollator kører orthotic i mine vomeros? Theo, hvad er dine tanker om brug af en orthotic (Abeo eller spenco, selvom spencos er HARD) i Vomeros? Enhver anden sko at anbefale?

Publicité
Publicité
Commentaires
My high school in 2013
Publicité
Archives
Publicité