Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
My high school in 2013
12 avril 2013

nike free run dame lilla

Du skal bare nødt til at efterlade en kommentar her nedenfor. Bare lad os vide, hvad løbesko, du i øjeblikket kører i, og hvilke du gerne vil vinde!

Efterlad din e-mailadresse med din nike free run kommentar, og vi vil kontakte dig der, hvis du er den heldige winner.I er i øjeblikket iført en nike Ride 4 for min langdistanceløb. For kort til moderat distance, har jeg den nike Gel 1160, som jeg har købt den for et år siden. Jeg har også et par Nike Noosa 5, som jeg bruger det meste til interval træning.

Nike som oversat fra japansk betyder spidsen eller en japansk sværd. "Våben for dine fødder" er, hvad folk på frit løb er henvisninger med deres nike free run børn nyeste sko. Nike er designet til at være en letvægts neutral race / tog sko. Så er de virkelig våben, eller bare fri kørsler? Lad os finde ud af! Det første, der fangede min opmærksomhed var meget levende farveskema. Oprindeligt jeg var ligeglad for den farve, men efter nogen tid det voksede på mig. Især efter forpremiere andre sko med endnu kraftigere farveskemaer, som i den frie løb gjort disse endnu mere spiselig. Jeg har også bemærket hurtigt skoene nike free 3.0 v2 mænd glat udseende, der kommer fra dens sømløse overdel. Når jeg sætter sko på jeg bemærkede straks hvordan mono tungen pakket min fod kramme det i skoen.

Publicité
Publicité
Commentaires
My high school in 2013
Publicité
Archives
Publicité