Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
My high school in 2013
13 avril 2013

nike freerun denmark

Har jeg ikke. I min erfaring med Nike løbesko, de er for det meste konstrueret til letfodet, neutrale løbere. Jeg har blyrør til ben med en tung strejke, og har brug for nogle alvorlige re-haandhaevelsen. Jeg har brug for støtte, ikke pude. Det er sagt, vil jeg tjekke specs på dem og se, om Nike har gjort nogle heftig produkter, end jeg husker.

kunne godt lide den måde, du skriver og vide, hvordan du føler. jeg løber maraton, er 44 og stadig havent fundet den perfekte shoe.they lige gjort eksisterer simpelthen fordi sko og veje er både unaturligt og mennesker havent udviklet i tilstrækkelig tid til at indarbejde disse tilføjelser til vores genes.and fleste smerter og ømhed er ikke fordi af de sko, men snarere nyheder i dem ... Jeg tror den menneskelige krop (fod og ben inkluderet) har nike free run dame udsalg stor tilpasningsevne til at omkonfigurere sig til forskellige spændinger og få det bedste ud af dem ..

Jeg har været en nike GT2XXX fan i mange år. Den eneste model var jeg ikke ske med var 2150. alligevel, da min 2160 så ud til at skal udskiftes, jeg prøvede den nye 2000, som var for smal til mine brede fødder, så den kørende shop free running sko fyr foreslog frit løb 12.. I butikken, de følte sig godt, ikke for stramt, ikke for løs. Videoen Evalueringen viste de forudsat hvad syntes at være den rigtige mængde af støtte til mine pronating fødder. Fire kørsler og 20 miles senere (så ikke en masse, ved ethvert middel), og jeg har udviklet smerter og ømhed i mit højre achilles. Jeg har aldrig i alle mine år af dans, havde nike free 5.0 damer aerobic, eller kører nogen varige problemer med min achilles. Dette er absolut ikke skoen for mig.

 

Publicité
Publicité
Commentaires
My high school in 2013
Publicité
Archives
Publicité